Monday, March 29, 2010

Keta aku Setahun

Cik Vi gelaran yang d berikan oleh isteri aku......

lagi 4hr berusia setahu keta aku dah bercium ngan pungkoq keta org lain.....

memang silap aku laa.. x perasan.. so pe lagi bertentumm laa kat bulatan sec 2.....

ape2 pun aku bersyukur aku + 2 org penumpang y memang x tak paki tali pinggan selamat...

cuma jeritan y kedengaran "baaaaaaaaaaaaaamannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn" dummm!!

sepi seketika hahahhaha...... mukin tergamam kod!!


pandangan dari depan////....




Dari sisi kiri y kena hentam!! pintu boleh sikit je!! nasib mata x pecah.....

banyak pengajaran y dapat d ambik dlm situasi ni!!

kena bersabo... kena tenang, kena cool, kena tahan gelak, kena kawan emosi, kenal kawal perasaan, kena kawal org y kita langgar...kena tahu cara2 mintak maaf... kena buat nada suara sedey mintak d lepas kan dari kena bayar kerosakan keta dia hahahahhah//.......

tapi alhamdulillah mamat + dak UiTM tuh memang baik hati la....... aku doa kan moga allah perluas kan lagi rzk dia.. x rugi buat baik n bertolak ansur ngan org lain ngeh ngeh ngeh....

ni aku nak tunjuk wajah Cik Vi y baru lepas kuar sepital pakar kat sungai rasa.... bukan sepital PANEL.//.. hasil nya baik2 aku puas hati!! tapi nak dapat macam keta baru beli tuh x dapek le den nak nolong huhuhuuhuhu.......


dah macho + cantik

ape2 pun pandu lah dengan cermat.....

4 comments:

  1. moral of the story sle pkai tali pinggang keledar n jgn sembang2 pasal xcdnt ahahhahaha

    ReplyDelete
  2. ko la po xcdnt3.. sudah ye bommmm...

    ReplyDelete
  3. eh eh korang ni, dah korang berborak ala-ala kereta eman tu macam dlm kedai kopi tu pasal le tak sedar cium kereta org... lenkali hati2.. dan tolong jgn nak menjerit manja... :P

    ReplyDelete
  4. tuh ar hakak dada!! po asik cakap baman ecdent habis dummmm!!! nasib aku x rekod suara manje dia... baaaaaaaaaaaaaamannnnnnnnnn hahahah

    ReplyDelete