Monday, April 5, 2010

mandi manda tenakan fikiran...

aktiviti mandi2 BBQ lepak2 dlm hutan ni aku dah buat dr usia remaja lagi hahah...
aktiviti2 cam ni memang menarik perhatian aku laa... tido dlm hutan + hujan!! makan nasik ada pasir.. cari ikan + udang .. nak kata pencinta alam x gak!! sebab aku buang gak sampah merata2 hahahahah..... x ada kesedaran betul!!!...

ape pun aku boleh arr d ketagori kan sebagai suke kan keindahan alam semua jadi INDAH CIPTAAN ALLAH..... mari tengok2 pic2 aku....
ni la aku ngan dugung2... acara keta api dlm air.. cetusan sape entah hahahah

ni semua umoq dah banyak tapi perangai haya kawan2 je y tahu, kalau bakal mak mertua or pak mertua tengok kompem2 dia org x nak hahahahah


ni pic aku ngan dak KG y memang pecah kepala hahahah

ape2 pun same2 la kita jaga + nikmati keindahan ciptaan allah d muka bumi....

No comments:

Post a Comment