Wednesday, April 14, 2010

Budi Bahasa budaya Kita...

ni nak kongsi lah sikit cita smlm .............
bukan ape tapi aku rase x patut kita sesama manusia berbuat cam tuh.....

smlm aku n wife pegi betul kan kasut kat pak cik y memberi perkhidmatan membetul kan kasut y dah tertanggal tapak!! nak ganti tapak baru! nak jahit kasut!! nak tampal kasut semua ada la.....


aku agak terperanjat dengan pelanggan pakcik tuh!!
boleh dia marah pakcik tuh depan org ramai!!
kerana kasut dia lambat siap n pakcik tuh salah parking kasut or terlambat siap!!..


tapi aku rase x patut la org tuh buat cam tuh!! tahu la pakai keta jenama HONDA n org KAYA.....

kalau x ada sikap nak hormat org!! harta banyak pun x guna........
dah ada duit banyak tuh g je la beli kasut yang baruuUuUUuu kan senang hahahahah......



merah muke pakcik tuh!!! tapi aku buat tak tahu jee... n sempat buat lawak kat pakcit tuh hahahahah... x nak la kang pakcik tuh x ada mood nak jahit kasut aku hahahahah....



BUDI BAHASA BUDAYA KITA....

2 comments:

  1. kalau aku jd ko, aku kejar org tu dengan kasut dia..

    ReplyDelete
  2. mane boleh dah!!! bini dia pakai kasut tumit tinggi!! kang x pasal2 bocor kepala aku!!

    ReplyDelete